2015. október 13., kedd

Elkészült rendelések, és képek - Cat

Sziasztok cukorborsók!

Meghoztam a rendeléseket, amiket eltünésem során készítettem. Szeretném nektek megmutatni.

Rendelt fejléc:

Gab Cartoons - Csak a múlt blogjára.
Link: (X)

Teljes design :
Anna Nagy - Compass to Myself
Link: (X


Még mielőtt azt gondolnátok, hogy elloptam az illető blogját szólnék, hogy írtam neki egy üzenetet, hogy  miért vagyok beállítva egyedüli rendszergazdának. Kilépett a saját blogjából, véletlen vagy direkt? Ha nem tetszik az elkészített munka akkor azt jelezzétek, ne úgy zárjuk le a beszélgetést, hogy Remek, nekem nagyon tetszik. Mert ezzel is felhúznak (/tok), hogy nem mondjátok meg a véleményeteket. Másik meg ,hogy nem én nyitottam a blogot semmi szükségem rá és szó nélkül kilép.. Ezúton is kérem, hogy valamilyen formában válaszoljon, hogy ez miért történt. Elnézést, ha kicsit hisztisnek tűnik az írásom, de nem azért dolgoztam hogy felhúzam magam,meg +1 bloggal gazdagodjak amivel semmit nem tudok kezdeni..

Trailerek:

Tami - Payne - Jessica és a maffia
 Link: (X)


Dreamer Girl - Sweet and Dangerous
 Link: (X)
* Rendes élveztem a készítését, és büszke lettem magamra 2 percre :D*

Képek tumblr-ről, és googleról:





A végére ezt muszály volt, ez haláli :"D <3

Hát ennyi lett volna. Amennyiben elnyerte a tetszésetek akár a fejléc, design vagy a trailer rendeljetek bátran az Így rendelj! - menüpont segítségével. Mostantól mindenben aktív vagyok! 
További szép estét!
Ölel titeket:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése